هرتیم که آبی بپوشه.....


پــــــــــــــارس نــــــــــــاز چــــــــــت

بهتـــــــــــــرین چـــــــــــتروم ایـــــــــــران

تو مطلب قبلی گفتم بهتون چن روزه نتونستم آپ کنم

ولی ببینید این چن روزه چه اتفاقایی افتاده...

اولیش که خودم کیف کردم شدیداااااااااااااااااا

اف سی فس فس یه چهارشنبه ای جلوی همون چهار تا هوادارش 4 تایی شد.........خخخخخخخخخخخ

آخه شمارو چه به آسیا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ای جان چه گلایی هم میخورد این سید پنگوئن لایی خور.

خلاصه همه دیدن و به این شعار ایمان پیدا کردن:

هرتیم که آبی بپوشه/قرمز سوراخش میکنه

به هر حال اون بازی دیگه قدیمی شده خواستم از جدیدتر بگم دیدم آنچنان فرقی هم نمیکنه.

آخه تو بازی نفت که همین پری روز برگزار شد یک گلی خورد یک گلی خورد که هیچی نگگم بهتره

آخه دروازه بان دیده بودین از زمین حریف تک ضربه رو گل بخوره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
با این گلی که این آقا خورد خواهر کوچیکه دانیال داوری هم باید امیدوار به دعوت شدن به تیم ملی باشه....

اینم یه عکس واسه رحمتی لایی خور:

 

 

 

حال کردین شباهتو؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
 

به هر حال یه بار دیگه صعود تیم کره ای رو تبریک میگم وبراشون آرزوی موفقیت میکنم.

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در چهار شنبه 29 / 7 / 1392برچسب:,ساعت12:19توسط مینـــــا | |